Vrátenie a reklamácia

Skôr než sa pustíme do vrátenia zakúpeného tovaru, radi by sme vám poďakovali za váš nákup a priazeň, ktorú ste venovali nášmu e-shopu.

Potrebujete vrátiť tovar alebo uplatniť reklamáciu? Žiadny problém! Vyberte svojusituáciu a postupujte podľa nasledujúcich krokov. Rozlišujeme tieto situácie, ktoré uplatňujete v rozdielnych prípadov:

  • VÝMENA TOVARU - pre výmenu tovaru v 30-dňovej predĺženej lehote. Tovar nie je poškodený ani vybalený z označeného hygienického balenia, iba by ste ho chceli vrátiť späť a vybrať si iný. Na nový tovar urobte novú objednávku cez e-shop.
    Peniaze za vrátený tovar vám po jeho doručení obratom vrátime. Je to nami preverený postup, ako mať doma iné a vyhovujúci tovar čo najskôr. Systém protiúčtu naopak celý proces výmeny zbytočne predlžoval.
  • VRÁTENIE TOVARU - pre odstúpenie od kúpnej zmluvy v 30-dňovej predĺženej lehote. Tovar nie je poškodený ani vybalený z označeného hygienického balenia, iba by ste ho chceli vrátiť späť - riešime obratom :-)
  • REKLAMÁCIA - pre rozbitý alebo inak poškodený tovar v záručnej dobe či počas prepravy. Pre reklamácie nie je potreba neporušené hygienické balenie. Aj ak ste vadu objavili až po jeho vybalení, stále ho môžete reklamovať.

1) Vyberte formulár VRATKA alebo REKLAMÁCIA
2) Vyplňte elektronický formulár podľa pokynov
3) Pripravte balíček na odoslanie
4) Zašlite nám tovar na adresu

Tovar nezasielajte na dobierku. Tovar zašlite vždy s potvrdením podania - jedná sa o Vašu ochranu pri strate zásielky dopravcom.

Obchod Atreya
Atreya Premium s.r.o.
Lidická 4
Brno 602 00
Česká republika 

 

Ďakujeme, že sa riadite našimi pokynmi. Šetríme tým spoločne čas a urýchľujeme vybavenie vašej žiadosti.

Tím Atreya